Кілька понять, які варто знати про метавсесвіт

  • Головна
  • ЛАЙФ
  • Кілька понять, які варто знати про метавсесвіт
image
Оля Коновалова / 07.09.2022 / 0 Коментарів

Слово «метавсесвіт» виникло в 1992 році в науково-фантастичному романі «Снігова катастрофа», написаному Нілом Стівенсоном, як поєднання слів «мета» і «всесвіт». Існує ще одна концепція, звана «аватар», пов'язана з метавсесвітом, яку можна розглядати як копію реального об'єкта у віртуальному світі.

Оскільки на сьогодні не існує чіткого визначення метавсесвіту, людям, які не мають сильного технологічного досвіду, нелегко повністю зрозуміти його. Експерти Huobi Global спробують допомогти вам зрозуміти основи та основні концепції метавсесвіту та краще зрозуміти, що може принести майбутнє.

Метавсесвіт — це не технологія; натомість — це концепція віртуального світу, який є безмежним, постійним та децентралізованим, що включає безліч передових технологій, включаючи основні, такі як віртуальна реальність, доповнена реальність, блокчейн, 5G та цифровий двійник. Таким чином, розуміння наступних концепцій може бути корисним для вашого розуміння метавсесвіту.

VR, AR та MR

Навіть якщо ви не знайомі з доповненою реальністю (AR) та змішаною реальністю (MR), ви, ймовірно, вже чули про віртуальну реальність (VR), оскільки багато відеоігор використовують технологію VR для збільшення ефекту занурення. VR, AR та MR – основні технології для створення віртуального світу.

Віртуальна реальність відноситься до тривимірних та створених комп'ютером віртуальних середовищ, які відтворюють реальне середовище або вигадані світи, комбінуючи реалістичні звуки, зображення та інші відчуття за допомогою таких пристроїв, як гарнітури віртуальної реальності, рукавички та детектори тіла, оснащені сенсорними датчиками.

Віртуальна реальність може віртуально зблизити людей, скоротивши відстань між людьми по всьому світу. Користувачі можуть занурюватись та взаємодіяти у віртуальному середовищі. Однак, оскільки при цьому не враховується реальне середовище користувачів, користувачам рекомендується використовувати технологію VR у просторому середовищі, щоб уникнути нещасних випадків.

AR — це фізичне середовище в режимі реального часу, елементи якого доповнюються цифровими сенсорними даними, такими як звук, графіка, відео або дані GPS. Іншими словами, доповнена реальність існує поверх нашого фізичного світу, дозволяючи користувачам переглядати реальне середовище через екран свого телефону/планшета або за допомогою смартокулярів та вносячи віртуальні зміни на екран.

Через камеру телефону/планшета або розумні окуляри ці програми можуть накладати цифровий контент на наше фізичне середовище. Ця технологія не враховує оточення користувача та не потребує взаємодії з простором користувача. Він сидить на будь-якій поверхні, а наш фізичний світ виступає як його статичний фон. Деякі відомі приклади AR включають Pokemon Go, фільтри Snapchat та програми для віртуального макіяжу.

MR - це злиття віртуального та фізичного світів, що створює нове середовище для взаємодії в реальному часі між віртуальними та фізичними об'єктами. На відміну від VR або AR пристрої MR постійно збирають нову інформацію про те, що відбувається навколо них. Цей вид інформації дуже корисний для безперешкодного розміщення цифрового контенту у фізичному середовищі, з яким користувачі можуть взаємодіяти.

  • Цифровий двійник

Цифровий двійник — це комп'ютерна концепція, яка існує кілька десятиліть. Metaverse має тісні зв'язки із цифровим двійником, оскільки його мета – перенести фізичні об'єкти у віртуальний світ. Наприклад, якщо фізичний стіл у реальному світі має віртуальний аналог, ці дві таблиці називаються цифровими двійниками. Сама концепція метавсесвіту – це цифровий двійник нашого фізичного світу.

У метавсесвіті цифрові двійники включають три фактори: перший – фізичний об'єкт; другий — його цифровий двійник (віртуальна версія) у віртуальному світі; і третій — обмін даними та інформацією між ними.

Отже, можна дійти невтішного висновку, що метавсесвіт — це цифровий двійник нашого реального світу. Metaverse — це розвиток технології цифрових двійників, змішаний з іншими технологіями, такими як VR і AR.

  • Безмежність

Як тривимірний віртуальний світ, метавсесвіт не має меж. Це нескінченний простір, що не має обмежень щодо кількості учасників, видів діяльності та галузей. Крім того, безмежний простір метавсесвіту відображається у вищій доступності порівняно з сучасними інтернет-платформами. Оскільки він побудований на технології з відкритим вихідним кодом, всі учасники можуть створювати різні об'єкти в метавсесвіті відповідно до своїх потреб.

У метавсесвіті користувачі можуть бути як творцями, так і споживачами. Наприклад, користувачі можуть створювати власні аватари або купувати аватари та невзаємозамінні токени (NFT) в інших.

  • Постійність

Метавсесвіт постійний, що проявляється двома способами: по-перше, метавсесвіт не має кнопки вимкнення або перезавантаження. Користувачі можуть підключатися до метавсесвіту зі своїх пристроїв у будь-який час, що забезпечує однакову взаємодію з користувачем. Ця функція може запропонувати користувачам гіперреалістичний досвід у метавсесвіті, перетворюючи її на паралельний світ.

По-друге, метавсесвіт не може бути зупинений або скинутий. Натомість він буде нескінченно розвиватися у середовищі з відкритим вихідним кодом. Кожен учасник є одночасно користувачем і творцем, який управляє безперервним розвитком метавсесвіту.

  • Децентралізація

Децентралізація має два наслідки у метавсесвіті. По-перше, метавсесвіт не належить будь-якій платформі чи компанії. По-друге, метавсесвіт використовує децентралізовану мережеву структуру.

Швидкий розвиток технології блокчейн останніми роками уможливив створення децентралізованих мереж. Децентралізована мережа — це мережа, де обробка даних розподіляється між кількома пристроями замість покладатися однією центральний сервер. Кожен одиничний пристрій є міні-центральним процесором, який може незалежно взаємодіяти з іншими вузлами.

В результаті навіть якщо один з головних вузлів виходить з ладу або зазнає атаки, інші вузли можуть нормально функціонувати, а користувачі можуть продовжувати передавати дані та отримувати доступ до них. Такі розробки, як хмарні обчислення та технології граничних обчислень, надали комп'ютерам та іншим пристроям чудові можливості обробки даних, значно підвищивши швидкість передачі даних та доступу до них.

  • Віртуальна економічна система

Економічна система є основою ефективної організації та розподілу ресурсів та факторів виробництва. Побудова віртуальної економічної системи є невіднятною частиною всієї метавсесвітної архітектури. Віртуальна економічна система може дозволити учасникам обмінюватися цифровими активами, а й стимулювати їх до створення контенту.

Економічна система метавсесвіту заснована на технології блокчейну, яка є однією з основних технологій для реалізації децентралізованої роботи. Передача «point-to-point» може забезпечити прозорість кожної транзакції. Це забезпечує збереження активів учасників без централізованої організації.

Цифрові активи метавсесвіту представлені токенами. Зараз на ринку існують тисячі токенів або криптомонет, причому біткойн (BTC) є одним із найвідоміших.

  • Новий соціальний досвід

Якщо ми вважаємо, що Інтернет змінив традиційний соціальний досвід людей, метавсесвіт ще більше розсуне межі соціального досвіду Інтернету. Це пов'язано з тим, що основний принцип метавсесвіту вимагає, щоб кожен користувач та учасник спільно випробовували, спільно створювали та спільно ділилися створеним вмістом.

Традиційний порядок реального світу може бути повністю порушений у децентралізованому режимі роботи. Метавсесвіт, що стирає кордон між фізичним та віртуальним світами, відкриє нові горизонти у соціальних відносинах та соціальному досвіді.

Метавсесвіт — це глибока концепція, що охоплює кожну найдрібнішу деталь сучасного фізичного світу. Оскільки він усе ще перебуває у зародковому стані, ще немає якогось конкретного чи широко визнаного визначення. Проте концепції, викладені у цій статті, можуть хоча б на один крок наблизити вас до метавсесвіту.

Коментарів немає

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *